NL
Gepubliceerd op 15/11/2023

Erro Heating warmt zich aan samenwerking met LWB

Erro Heating en LWB? Dat zit er al meer dan twintig jaar boenk op. Angela Toto, bediende boekhouding en HR binnen het Oudsbergse bedrijf in totaaloplossingen voor verwarming en koeling, werkt al sinds de start van haar carrière bij Erro Heating samen met administratieve partner LWB. Een perfecte match? Angela vertelt het graag zelf!

Erro Heating een partner in totaaloplossingen noemen, is de énige juiste benaming. Van de installatie van sanitaire installaties, badkamers, ventilatie, airco en warmtepompen tot de renovatie van bestaande badkamers en projectbouw. Ze kunnen het allemaal. “Zowel bedrijven als particulieren kloppen bij ons aan”, vertelt Angela. “De verdeling is ongeveer 60/40. Door onze samenwerking met verschillende bouwbedrijven, strekt ons klantenbestand zich uit over Limburg en grote delen van Vlaams-Brabant. We houden onze kennis dus niet binnen de provincie (lacht). En we hebben ook een uitstekende dienst-na-verkoopservice die zorgt voor terugkerende klanten.”

  • Flexibel takenpakket

Het installatiebedrijf – met 42 medewerkers in dienst – klopt al meer dan twintig jaar aan bij LWB voor alles wat met loonsverwerking te maken heeft. En eigenlijk gaat de samenwerking zelfs breder dan dat. “Wij bereiden de lonen voor, zij doen de verwerking. Maar ook voor het indienen van inlichtingsformulieren rond ziekte en arbeidsongevallen kan ik bij hen terecht. Als ik ergens zeker van wil zijn, hang ik aan de telefoon met Leyla, onze dossierbeheerder. Ze is een krak in alles wat met personeelsadministratie te maken heeft. Ik kan ook gewoon bij haar terecht om iets te dubbelchecken. Dat maakt mijn werk een stuk makkelijker!”

  • Persoonlijke schakel

Die heldere en snelle communicatie is volgens Angela slechts één van LWB’s troeven. “Als ik vandaag een vraag heb, is die vandaag ook beantwoord. Simpel. We zijn eigenlijk heel close. Enkele jaren geleden ben ik zelfs naar een ontbijtsessie van LWB geweest zodat ik alle gezichten achter de telefoontjes leerde kennen. Ik ben zelf super sociaal, dus dat persoonlijke contact is een absolute meerwaarde. Ik werk sinds 1999 bij Erro Heating en had in die lange periode slechts vier verschillende dossierbeheerders bij LWB. Toegeven, de overstap van de vorige beheerder naar Leyla was spannend aangezien ik bijna vijftien jaar bij dezelfde dossierbeheerder zat. Die samenwerking voelde dan ook heel vertrouwd. Maar eens ik doorhad hoeveel kennis Leyla in huis had, viel er een last van mijn schouders. Sinds 2020 is ze verantwoordelijk voor het dossierbeheer van Erro Heating. Daar ben ik heel tevreden over.”

  • In zesde versnelling

Punctueel, correct en behulpzaam. Die troeven volgen net na de goede communicatie in het rijtje van positieve LWB-kenmerken, vindt Angela. “Leyla is echt een topper. Zo correct en stipt. Ik kan altijd bij haar terecht, zelfs voor de kleinste vragen. Onlangs moesten we jammer genoeg iemand laten gaan binnen ons team en nog geen tien minuten later had ik alle gevraagde documenten in mijn mailbox zitten. Da’s pas schakelen! En ook als er iets discreet behandeld moet worden – wat regelmatig het geval is binnen HR en verloning – kan ik op haar rekenen. Echt een betrouwbare partner. Eentje die ons zelfs up-to-date houdt inzake wetgeving met fijne nieuwsbrieven. Die scan ik elke keer op relevante topics zoals bijvoorbeeld onlangs de consumptiepremie. Ik ben fan!”