NL
Uw personeelsadministratie in vakbekwame handen.

We zijn een sterk groeiend bedrijf dat gaat voor kwaliteit boven kwantiteit. Voor welke uitdagingen u ook staat: dankzij onze jarenlange ervaring zetten we onze expertise in voor alles wat u aangaande personeelsadministratie nodig heeft.

Dit is LWB:

Loonadministratie en sociaal advies op mensenmaat

LWB is een erkende dienstverlener op het vlak van loonadministratie, tewerkstelling van werknemers en alles wat daar verder mee te maken heeft. In ons land is personeelsadministratie een uitgebreide en complexe materie. Bovendien zijn er voortdurend veranderingen om rekening mee te houden. LWB stelt zich tot doel om ondernemers in KMO's, startende ondernemingen en eenmanszaken hierin maximaal te ondersteunen.

We willen onze klanten informeren, adviseren en bijstaan. Hoe pakken we dat aan? Bovenal op een persoonlijke manier. Wij geloven dat wij met een persoonlijke aanpak samen met onze klanten gerichter kunnen werken en meer kunnen bereiken. Elke klant krijgt bij LWB een vaste dossierbeheerder bij wie hij of zij met alle vragen terecht kan. Uw dossierbeheerder kent uw onderneming door en door en kan u daarom optimaal bijstaan. Een telefoontje naar uw dossierbeheerder bij LWB begint nooit met "Mag ik uw klantennummer a.u.b.?". Wij kennen onze klanten immers bij naam.

U had het al begrepen: bij LWB is de klant nog koning! Naast de echte personeelsadministratie nemen wij ook andere dingen voor onze rekening om u het leven gemakkelijker te maken. U moet een contract opstellen, maar worstelt met de formulering? Geen probleem! Uw dossierbeheerder van LWB stuurt u wel een modelcontract en helpt het desgewenst ook aanpassen. Een ander voorbeeld van een extra service die wij leveren is het design van loonbrieven. Kortom: u heeft een wens, dan proberen wij die te vervullen!

Dit is LWB:

Enkele belangrijke data uit onze geschiedenis:

  • In 1996 ging LWB bvba met 2 werknemers van start in Paal.  Toen beheerden we de volledige personeelsadministratie van vooral kmo’s. 
  • In 2000 verhuisde LWB naar een nieuwe vestiging in Beringen. Het bedrijf en de omzet bleven gestaag groeien. We evolueerden naar een team van 9 voltijdse en 2 deeltijdse werknemers.

  • In 2006 werd ons bedrijf juridisch omgevormd tot een naamloze vennootschap. Dat gebeurde naar aanleiding van de overname van ons kantoor door SD Worx.
  •  Anno 2018 rondden wij de kaap van 25 medewerkers. Het aantal LWB-ers blijft maar toenemen.
  • In 2020 fusioneerde LWB met een andere dochteronderneming van SD Worx. LWB Beringen en SAK Dendermonde bundelden hun krachten om hun klanten een polyvalenter scala aan diensten te kunnen aanbieden. Het Sociaal Administratiekantoor was sinds 1983 actief als dienstverlener op het vlak van loonadministratie en advies inzake arbeidswetgeving, sociale wetgeving en human resources. Marc Van Ongeval was de stichter en jarenlang de drijvende kracht achter het kantoor. Na de fusie beslisten LWB en SAK om samen onder de naam LWB verder te gaan.
  • Vandaag bestaat ons team uit 35 medewerkers en verzorgen we de loonadministratie van meer dan 2800 klanten.

Wilt u ons beter leren kennen?

Wilt u meer weten over LWB? Of hebt u interesse in onze dienstverlening? Aarzel dan niet om ons te contacteren. Wij zijn er voor u.

Contact

Wie zijn wij

Wij staan klaar om u
advies te geven

LWB

Beringen

Directeur
Johny Leten
011 45 60 62
johny.leten@lwb-info.be
Commercieel adviseur en Dossierbeheerder
Danielle Janssen
0468 00 70 10
danielle.janssen@lwb-info.be
Verantwoordelijke dossierbeheerders
Melissa Grasso
011 85 88 01
melissa.grasso@lwb-info.be
Verantwoordelijke administratie
Erna Ribus
011 27 93 09
erna.ribus@lwb-info.be
Boekhouding & Administratie
Petra Van Asten
011 27 93 07
petra.vanasten@lwb-info.be
Administratie
Manuela Rekkers
011 85 88 04
manuela.rekkers@lwb-info.be
Administratie
Jessie Coonen
011 45 60 60
jessie.coonen@lwb-info.be
Administratie
Jolien Leten
011 85 88 03
jolien.leten@lwb-info.be
Administratie
Marleen Smeulders
011 45 60 60
marleen.smeulders@lwb-info.be
RSZ & Administratie
Laura Cicirelli
011 45 60 68
laura.cicirelli@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Sabrina Conard
011 27 93 01
sabrina.conard@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Belinda Gabriëls
011 85 88 05
belinda.gabriels@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Christel Leën
011 45 60 66
christel.leen@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Elke Schruers
011 85 88 08
elke.schruers@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Ruth Wouters
011 27 93 08
ruth.wouters@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Leyla Copkayaoglu
011 27 93 00
leyla.c@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Petra Vanwingh
011 85 88 06
petra.vanwingh@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Melissa Joris
011 85 88 02
melissa.joris@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Vanessa Heyligen
011 45 60 63
vanessa.heyligen@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Graziella Pirozzo
011 27 93 03
graziella.pirozzo@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Charlotte Waeben
011 45 60 69
charlotte.waeben@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Stefanie Lezzi
011 45 60 60
stefanie.lezzi@lwb-info.be
Op pensioen
Rudi Quintens
011 45 60 60

LWB

Dendermonde

Directeur
Kathleen De Rybel
052 40 99 04
kathleen.derybel@lwb-info.be
Commercieel medewerker en Dossierbeheerder
Els Stoefs
052 40 99 05
els.stoefs@lwb-info.be
Stichter SAK en consultant
Marc Van Ongeval
052 22 44 80
marc.vanongeval@lwb-info.be
Administratie
Anne Van Lierde
052 40 99 00
anne.vanlierde@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Cindy Wylleman
052 40 99 08
cindy.wylleman@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Sabrina Verbeelt
052 40 99 03
sabrina.verbeelt@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Lien Van Ongeval
052 40 99 02
lien.vanongeval@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Yentl Vercauteren
052 40 99 07
yentl.vercauteren@lwb-info.be
Dossierbeheerder
Inez Van Driessche
052 40 99 09
inez.vandriessche@lwb-info.be