Persberichten

Slim Zoeken

Dit jaar blaast de kmo-divisie van SD Worx 15 kaarsjes uit. Helemaal in de sfeer van het devies ‘altijd dichtbij’ vonden op vrijdagavond 12 oktober de ‘Intimate Concerts’ plaats. In totaal ontvingen 81 SD Worx-medewerkers klanten en collega’s in hun huiskamer om er samen te genieten van een unieke avond. Belgische artiesten, groot en klein, zorgden voor de muzikale omkadering.

 

De kmo-divisie van SD Worx bereikte in 2018 een aantal belangrijke mijlpalen: “We zijn al 15 jaar actief in de Belgische kmo-markt met onze belofte om altijd dicht bij de klant te staan,” aldus Robin Beens, Directeur kmo en Eric Janssens. “Met 500 medewerkers bedienen we elke dag ruim 50.000 klanten, waar in totaal meer dan 330.000 mensen tewerkgesteld zijn: daar zijn we bijzonder trots op. Met deze unieke concerten door Belgische topartiesten wilden we hen een onvergetelijke avond bezorgen en hen in de bloemetjes zetten.”

1 avond, 81 concerten

Normaalgezien bezoeken de kmo-specialisten de klanten, dit keer kwamen de klanten bij hen aan huis.  In totaal ontvingen 81 SD Worx-medewerkers klanten en collega’s in hun huiskamer om er samen te genieten van een unieke avond. Luc Van Praet, marketingdirecteur België: “We kozen bewust niet voor een mega-event, maar hielden het regionaal en persoonlijk. Met dit muzikale initiatief willen we onze kmo-collega’s bedanken voor hun inzet en onze klanten voor hun vertrouwen.” Zowel opkomend talent als gevestigde Belgische waarden zoals Sioen, Flip Kowlier, Jean Bosco Safari, Blanche, Alice on the Roof en Guy Swinnen traden op. “Welke artiest je zou zien? Dat bleef tot op de avond zelf een verrassing,” zegt Luc Van Praet.

“Het leukste event dat ik in jaren bijwoonde”

Die verrassing werd ook gesmaakt door Ilse De Smedt, CEO van Com&Co: “Ik schreef me in voor een concert in Gentbrugge, dicht bij huis. Best wel spannend: je komt bij een onbekende thuis en je weet niet wat je te wachten staat. Maar toen onze band van de avond begon te spelen, was het ijs meteen gebroken: een uur lang trakteerden ze ons op hun grootste hits. Een ideale start van het weekend en een originele manier om de mensen achter SD Worx beter te leren kennen.”

Ook Sophie Corona, bedrijfsleider bij BLUESALT HR, is lovend: “Dit was zeker het leukste event dat ik in jaren heb bijgewoond. Niet alleen was het een uniek concept, de avond zelf was ook enorm gezellig. Het was fijn om in zo’n persoonlijke setting met de andere gasten en onze gastvrouw van de band te genieten. Na het concert hebben we nog lang nagepraat. Echt top!”

Warme ontvangst

Wie zijn huis openstelde, vond het een onvergetelijke en spannende ervaring: voor het eerst klanten thuis ontvangen en na het aperitief in spanning afwachten welke artiest bij hen zou aanbellen.  De medewerkers bleken ook achteraf laaiend enthousiast over deze uitzonderlijke formule, die hen een avond van sfeer & gezelligheid bracht. Op mensenmaat, met gemiddeld zo een 20 tal gasten per huiskamer. Allemaal samen ontvingen ze zo toch 1600 gasten in heel België.

LWB Logo Bottom

Bedrijfsinformatie

Doelvoetstraat 7
B-3580 Beringen
tel +32 11 45 60 60
fax +32 11 45 38 49
info@lwb-info.be

Social media

linkedin icoonFacebook icoon


KMO small

LWB is een partner van:  SDWORX